Hasan ER

Hasan ER
@KagitAdam
Müşkülpesent meşrepli bir miyop.
Ne olacaktı,isyan mı edecektik verdiğini geri alana?Tebessüm vaktine inanıyorsak hüzün vaktine de inanmalıydık.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve herkes beni, ağaca çok iyi çıkar diye bilir.Bilmezler ki sarılmaya ihtiyacım var benim.
Hayatında bir kez de olsa bir çiçeği alnından öpmek lazımmış...
- F İ N A L -
Elimizden kitaplarımızı alsalar, bir anda neye uğradığımızı şaşırırız. Artık hangi yolu seçeceğimizi, kime tutunup kimden kaçacağımızı, neyi sevip neden nefret edeceğimizi, neyi sayıp neyi hor göreceğimizi bilemeyiz.
...hepimiz yaşamın kitaplarda daha güzel olduğunda hemfikiriz.