Okumaya başladığım andan itibaren elimden bırakamadığım, bir oturuşta 200 sayfayı geride bırakabildiğim ilk klasik oldu. Henüz 2.cildi okuma fırsatı bulamadım ama ilk cilt de öyle zekice planlanmış bir intikam hikayesi var ki, bugüne kadar okuduğum bütün kurguları geride bırakacak bir hikaye. Okuyun, pişman olmazsınız.