Çünkü burada kitap okuyan insanları görünce kitap okumaya hevesin daha da artıyor. Yanı çok güzel bi atmosfer. Böyle bir siteyi ilk defa görüyorum ki çok beğendim. Hem insanlar çok iyi, çünkü okumuş ve eğitimli insanlar. O yüzden 1K sitesine teşekkürler.
Merak ettim doğrusu bu kitabı, yakında göreces, faydası olur mu, olmazmı sonra karar vereceğiz. (Blablablabalabalabalabalvalabalavalabalavaalbalavalavalavalav):)
Herkese merhaba. Bana kitap lazım. Arkadaşlar içinizde "line","imo" mesaj programlarını kullananlar varmı acaba? Lütfen bana yardımcı olmanız gerekiyor.