yldss

yldss
@Kalbevukuff
𝐎𝐧𝐥𝐚𝐫 𝐑𝐚𝐛𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧𝐞 𝐢𝐦𝐚𝐧 𝐞𝐭𝐦𝐢ş 𝐠𝐞𝐧ç𝐥𝐞𝐫𝐝𝐢. °Risale-i Nur
Her kıştan sonra bir bahar, her geceden sonra bir sabah olduğu gibi, nev-i beşerin dahi bir sabahı, bir baharı olacak inşallah.” Bediüzzaman Said Nursî
Risale-i Nur
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birgün çocuklarınız size " Filistin kimdi?" diye sorduklarında, siz onlara; "Zalimin zulmü karşısında davasını dimdik ve tek başına savunan, ölümü öldürmüş bir toplumdu." dersiniz .
Filistin
Kudüs'ü Mekke'ye taşıyacak bir deve bulsam..
Filistin
“Allah, yakınlığına alıştığımız kalbin yokluğunu göstermesin…”
Mescid-i Aksa’yı gördüm düşümde Bir çocuk gibiydi ve ağlıyordu Varıp eşiğine alnımı koydum Sanki bir yer altı nehr çağlıyordu Gözlerim yollarda bekler dururum Nerde kardeşlerim diyordu bir ses İlk Kıblesi benim ulu Nebi’nin Unuttu mu bunu acaba herkes Burak dolanırdı yörelerimde Mi’raca yol veren hız üssü idim Bellidir kutsallığım şehir ismimden Her yana nur saçan bir kürsü idim Hani o günler ki binlerce mü’min Tek yürek halinde bana koşardı Hemşehrim nebi’ler yüzü hürmetine Cevaba erişen dualar vardı Şimdi kimsecikler varmaz yanıma Mü’minde yoksunum tek ve tenhayım Rüzgarlar silemez gözyaşlarımı Çöllerde kayıp bir yetim vâhayım Mescid-i Aksa’yı gördüm düşümde Götür müslümana selam diyordu Dayanamıyorum bu ayrılığa Kucaklasın beni İslâm diyordu Mehmet Akif İnan