Kalbimsin

Kalbimsin
@Kalbimsin
Bahar geldiyse sebebi sensin Güneş açtıysa sebebi sen Ben bu kadar mutluysam sebebi sen Herşeyin güzel olma sebebi yine sen
İnsan olmaktan yorulur bazen insan. Hayat yorar,aşk yorar,yalnızlık yorar,kalabalık yorar,gelen yorar,giden yorar.. Sana sunulan hiçbir şeye alışma bu yüzden.Terk edenler yorar...
Reklam
Kimse bilmez diye derinlere gömdüğün dertlerine mukabil, yarattığı kalbin atomlarına kadar işiten Rabbin vardı.
Unutamam... "Unuttum!" Demek bile bana seni hatırlatıyor.
İz bırakmadan gitme...