Kalbimsin

Kalbimsin
@Kalbimsin
Bahar geldiyse sebebi sensin Güneş açtıysa sebebi sen Ben bu kadar mutluysam sebebi sen Herşeyin güzel olma sebebi yine sen
İnsan ne istediğini iyi bilmeli. Ben yalnızlığı seviyorum mesela. Yalnızlık iyidir, bir kere trip atmıyor. Mesaj atıp cevap beklemiyor. Bugün ne yaptın? diye sormuyor. Eksileri de var tabi.Kimse yalnızlığa sarılamaz.
Reklam
Bazı bedenler birbirine yasaktır. Bazı gözyaşları sadece insanın kendi görebileceği kadardır ve bazı aşklar sadece bir kişiyi yakacak kadar ateşe sahiptir.
Aşk, seni vurabilecek bir silahı, seni vurmayacağına inandığın birine tereddütsüz vermektir.
İnsan olmaktan yorulur bazen insan. Hayat yorar,aşk yorar,yalnızlık yorar,kalabalık yorar,gelen yorar,giden yorar.. Sana sunulan hiçbir şeye alışma bu yüzden.Terk edenler yorar...
Kimse bilmez diye derinlere gömdüğün dertlerine mukabil, yarattığı kalbin atomlarına kadar işiten Rabbin vardı.