İnsan ne istediğini iyi bilmeli. Ben yalnızlığı seviyorum mesela. Yalnızlık iyidir, bir kere trip atmıyor. Mesaj atıp cevap beklemiyor. Bugün ne yaptın? diye sormuyor. Eksileri de var tabi.Kimse yalnızlığa sarılamaz.
Bazı bedenler birbirine yasaktır.
Bazı gözyaşları sadece insanın kendi görebileceği kadardır
ve bazı aşklar sadece bir kişiyi yakacak kadar ateşe sahiptir.
İnsan olmaktan yorulur bazen insan.
Hayat yorar,aşk yorar,yalnızlık yorar,kalabalık yorar,gelen yorar,giden yorar..
Sana sunulan hiçbir şeye alışma bu yüzden.Terk edenler yorar...