Onu o olduğu için seversin.
Gulumserken de seversin ,sinirliyken de.
Seni sevindirdiginde de seversin ,kirdiginda da.
Yanındayken de seversin ,çok uzaktayken de .
Sevmenin sebebi yoktur
SEVERSİN İSTE ...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kesinlikle çok güzel bir kitap .okuduğum her sayfada beni mutlu eden biraz da huzunlendiren bir kitapti.okumaktan sıkılmadan tam 4 sefer bitirdim bu kitabı .
Herkese tavsiye ederim...
Hadi gel .
Saklambaç oynayalım.
Ben Seni seviyorum 'a kadar sayayim
Sende sol yanimin odasına. Saklan
Elmayı armutu da bırak şimdi
Ömür boyu orda kal olur mu ?