Kalbimsin

Kalbimsin
@Kalbimsin
Bahar geldiyse sebebi sensin Güneş açtıysa sebebi sen Ben bu kadar mutluysam sebebi sen Herşeyin güzel olma sebebi yine sen
Onu o olduğu için seversin. Gulumserken de seversin ,sinirliyken de. Seni sevindirdiginde de seversin ,kirdiginda da. Yanındayken de seversin ,çok uzaktayken de . Sevmenin sebebi yoktur SEVERSİN İSTE ...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
10/10
·424 syf.··
2017 3. kitabı
Kesinlikle çok güzel bir kitap .okuduğum her sayfada beni mutlu eden biraz da huzunlendiren bir kitapti.okumaktan sıkılmadan tam 4 sefer bitirdim bu kitabı . Herkese tavsiye ederim...
Edebiyat
En Son Yürekler ÖlürCanan Tan · Altın Kitaplar · 201223,7bin okunma

Kalbimsin

, bir kitap okudu
10/10
·424 syf.··
2017 3. kitabı
Canan Tan
8/10 · 23,7bin okunma
Hadi gel . Saklambaç oynayalım. Ben Seni seviyorum 'a kadar sayayim Sende sol yanimin odasına. Saklan Elmayı armutu da bırak şimdi Ömür boyu orda kal olur mu ?