Bir kral bir insanı yönetebilir, bir baba oğul dünyaya getirebilir.. Ama unutma! Seni yönetenler kral bile olsalar ya da güce sahip olsalar ruhun her zaman sana ait olur. Tanrının önüne çıktığında: "Bana bunu başkaları emretmişti." ya da "Erdemli olmak o zaman beklenen şey değildi. " diyemezsin. Bu yeterli olmaz, sakın unutma!