Begendiklerimizle, okuduklarımızla, izlediklerimizle de hesaba çekileceğimizi unutmamalıyız.Okumadan bilemeyiz, izlemeden öğrenemeyiz; fakat en azından beğeni tuşuna basarken kimi ve neyi, hangi niyetle beğendiğimizin farkında olmalıyız.
Unutmayalım ki beğendiklerimiz, onu paylaşanın kalbinin bir yansımasıdır. Ve biz her beğeniyle bir şeyi büyütür, bir şeyi yeşertiriz.
Hiç değilse öğrendiklerimizi hayatımıza geçirmek için bir basamak kılalım bu mecrayı.
Eğer şeytan seni yenemezse; seni hüzne ve umutsuzluğa düşürmek icin uğraşacaktır.
Eğer şeytan seni küfre düşüremiyorsa; seni önce namazdan uzaklaştırmaya çalışacaktır.
Eğer şeytan, seni büyük günahlara düşüremezse; küçük olanda ısrarcı olman için uğraşacaktır.
Eğer şeytan, Allah'a ibadet etmene engel olamıyorsa; ibadetini ertelemen için uğraşacaktır.
Eğer şeytan, seni günaha düşüremezse; onun yerine zamanını israf etmen için uğraşacaktır.
Eger şeytan, seni tesettürden vazgeçiremezse; onu süslemen için uğraşacaktır.
...ibâdet ve duanın sebebi ve neticesi emir ve Allah'ın rızasıdır, faidesi ise âhirete aittir. Eğer namaz ve ibâdetten dünyevî bir maksat niyet edilse, yalnız onlar için yapılsa, o namaz bâtıl olur.