Ahmet

Ahmet
@Kalender1i
Savaşmayı ve sevmeyi sürdür. Sürdürmeyi sürdür.
İnziva yalnız inzivada var olabiliyor. Paylaşıldığı an havaya karışıyor.
Reklam
Belki de bizler birbirimizin gerçeğini göremeyen ve aynı acıları paylaşan insanlarız.
Sana bir kere bile bakmayan bir kadına yem olmaktansa, bir savaş sonucu başka bir gücün eline düşmek tercih edilebilir.
Yalnızlığıma yenilip düşkünlüğümü başkalarına anlatacak olduğum ender zamanlardan sonra, hep kendi kendimden nefret etmişimdir. Kendime yabancılaşıyor, adeta ihanet etmiş gibi hissediyorum.
Beni anlaması mümkün mü? Ben bile kendimi anlayamıyorum.
Reklam