Ne fark ederdi ki? Herkes ölüyordu nasıl olsa;iyisi de kötüsü de, güçlüsü de zayıfı da, hayata dört elle sarılanı da yaşamayı aşağılayanı da...Herkes göçüp gidiyordu. Her şey göçüp gidiyordu.
Sayfa 37 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Çevrelerindeki dünya çöküş harabeye dönerken,her tarafı bu çöküntünün tozu dumanı sararken bu aşağılık yaratıklar içlerindeki vahşiliğin dizginlerini salmış,içiyor ve ölüyorlardı.
Sayfa 37 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu