İnsan hiçbir umut beklemediği zaman durumu kabullenebiliyor ama kapkara bulutlar arasından iğne ucu kadar kendini gösteren bir güneş ışını belirince bütün dünyası o ışığa bağlı oluyor..
Bu sözleri okuyunca Şeker Portakalındaki Zeze aklıma geldi ve şöyle diyordu:
"Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum."