Erdem Bayhan

Erdem Bayhan
@Kalimoca
İnsanlardan bulamadığı huzuru kitaplarda arayan biri
Bence aşk aranmamalı, kendi kendine gelip sahibini bulmalı..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan hiçbir umut beklemediği zaman durumu kabullenebiliyor ama kapkara bulutlar arasından iğne ucu kadar kendini gösteren bir güneş ışını belirince bütün dünyası o ışığa bağlı oluyor.. Bu sözleri okuyunca Şeker Portakalındaki Zeze aklıma geldi ve şöyle diyordu: "Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum."
Ama inan bana, insanların çoğunun ruhu, bedeninden önce çürür.