Bayan B!LM!Ş

Bayan B!LM!Ş
@Kalphanimmmm
Her hikâyenin aynı zamanda bir de yola çıkış hikâyesi vardır.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Göz göre göre, bile isteye kaybettiklerim oldu, beni kaybedenler de oldu, ardından pişman olduklarım da oldu, gitsin diye kapıyı açıp ayakkabılarını önüne bıraktıklarım da oldu. Şu an hayatımda olmayanlar için pişman mıyım, hayır. Ben neye sahipsem bununla mutluyum şimdi. Kim yanımdaysa, kim yanımda otamadan kalbimdeyse mutluyum onlarla.
Ben çok bekledim, neyi beklerken başımı kal-dırdıysam daha güzelini keşfettim.
Edebiyat
Türkçem bitti yemin ederim
eylemi yapan taraf, ben onu niteleyen tarafım. Ve görevim tek başına nitelemek ki isimden türemiş bir sıfat bile değilim sıfat fiilim ben. Fiilden türemiş, mümkün değil gibi görünürken sıfat yapılmaya çalışılan, cümleye yüklem olamamış bir evlem. Ama üzülmüyorum.
Edebiyat
Bu arkadaşa yardım edelimm
Edebiyat

Bitaneniz

@Bendenbitanedahayok
·
Okurluga yardım