Göz göre göre, bile isteye kaybettiklerim oldu, beni kaybedenler de oldu, ardından pişman olduklarım da oldu, gitsin diye kapıyı açıp ayakkabılarını önüne bıraktıklarım da oldu. Şu an hayatımda olmayanlar için pişman mıyım, hayır. Ben neye sahipsem bununla mutluyum şimdi. Kim yanımdaysa, kim yanımda otamadan kalbimdeyse mutluyum onlarla.
eylemi yapan taraf, ben onu niteleyen tarafım. Ve görevim tek başına nitelemek ki isimden türemiş bir sıfat bile değilim sıfat fiilim ben. Fiilden türemiş, mümkün değil gibi görünürken sıfat yapılmaya çalışılan, cümleye yüklem olamamış bir evlem. Ama üzülmüyorum.