Kamer

Hayır, kalbim o kadar kötü değil! Fazlasıyla hassas! Bu da kalbimin kötü olduğunu göstermiyor mu?
Reklam
Nasıl da çocuktur insan! Nasıl da böyle bir bakışa özlem duyar!
Biz insanlar güzel günlerin azlığından, kötü günlerinse çokluğundan sık sık yakınırız.
İnsanların birbirlerinin huzurunu bozmasından rahatsız olurum ben, en çok da genç insanların hayatlarının en güzel çağında, bütün sevinçleri alabildiğine çok kucak açabilecekleri zamanda birkaç güzel günü surat asarak birbirlerine zehir etmeleri ve ancak çok sonradan kaybettikleri şeyin telafisinin olanaksız olduğunu görmeleri canımız sıkar.
Reklam