Kamer

Şurada tam yüreğimin ortasında bir yangın var. Oyuyorlar gibi yüreğimi. Gitmeliyim. Dayanamam gayri.
Reklam
"Gel benim derdime," diyor, "bir derman eyle. Alemler derdine derman olansın."
Hangi günü gördük akşam olmamış.
Konuşan insan, öyle kolay kolay dertten ölmez. Bir insan konuşmadı da içine gömüldü müydü, sonu felakettir.
İçimde bir şey var... Anlaşılmaz... Bir acı... Bir yara...
Reklam