Her sabah aynı şehirde uyanıyorum
hiçbir sokak sana çıkmıyor
bütün yollar
bütün duraklar
bir hayal kırıklığına varıyor
ve ben her gece
sana varmayan dualarla uyuyorum
Hatırlıyor musun Dardağan Ağacının gölgesine oturur yaşlı taşı yaş edip ellerimize kına alnımıza deq yapardık...
Şimdi anlıyorum bir masumiyet belirtisiydi o zamanlar