Stefan Zweig’ın muhteşem kaleminden bir solukta okuduğum bir kitaptı. Gerek anlatım olsun gerek duyguyu aktarma olsun tek kelimeyle mükemmeldi. Bu sıkıntılı ve sıkıcı günlerde kısa ama öz bir kitap okumayı isteyen herkese tavsiye ederim. Ve bir alıntı bırakmak isterim;
‘Gülerek, sohbet ederek dalgalanan bir insan kalabalığının ortasında ben kendi kendimi arıyordum, içimdeki o yitik insanı arıyordum…’