"İyi bir köşe yazısı ile aşkı birleştiren şeyi buldum Kemal Bey" dedi bana. "Nedir?" "Aşk da köşe yazısı da tabii ki bizi şimdi mutlu etmelidir. Ama ikisinin de güzelliği ve gücü akıldan hiç çıkmamasıyla ölçülür."
Postmordernist bir roman. Bölüm bölüm seri halinde hikayelerle ilerliyor. Kitabın böylelikle rengarenk dünyasında kayboluyorsunuz.
Sayfa 485 çok anlamlı.
Çünkü özellikle gençliğinde , hiç kimse bundan sonra her şeyin daha kötü olacağını düşünerek hayatını sürdüremeyeceği gibi, insan eğer hayatının en mutlu anını yaşadığını hayal edebilecek kadar mutluysa, geleceğin de güzel olacağını düşünecek kadar iyimser olur.