Ey benim şahım;hayatımı bağışladın ama karşılığında hikayelerimi çaldın benden.Oysa ben sadece hikayelerde yaşayabilirdim.Şimdi onlar tükendi ve benim hikayemde sona erdi
"İnsanın ölümsüz bilinci olmasaydi,herşeyin temelinde, karanlık tutkuların girdabında büyüklü küçüklü ,gerekli gereksiz her şeyi oluşturan,kaynayıp dalgalanan vahşi bir güçten başka bir şey bulunmasaydı,nesnelerin altında hiçbir şeyin doldurmayacağı dinsiz bir boşluk saklı olsaydı , yaşam umutsuzluk olmazdı da ne olurdu?"