Kamuran sevimli

Kamuran sevimli
@Kamuransevimli
“Bir kitabı bitirdikten sonra kapağını kapatıp, eğik durmaktan yorulmuş boynunu arkaya yaslamak ve içinden çıkmış olduğun dünyayı gözden geçirmek... Dünyanın en güzel hislerinden biri.."
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin..
Reklam
Seni seviyorum. Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum..

Kamuran sevimli

, bir kitap okudu
Puan vermedi·163 syf.·
2021 9. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,4bin okunma
Her insanın içinde iyi ve kötü, yan yana durur. Hangisini beslersen o galip gelir..
İnsanlık ağacının kırılmış dalıyız..
Reklam