Bosnalılar Alman değil. Onların sahip olmadığı bazı erdemlere sahibiz fakat onlarda olup bizde olmayan bazı erdemler de var; örneğin disiplin ve çalışmaya ilişkin yüksek bilinç gibi. Biz biraz daha rahatına düşkün insanlarız, bunu itiraf etmek gerek. Almanlara büyük saygım var; ama yine de Bosnalı olduğum için mutluyum.