Bizi gören yoktu.
Bunun üzerine, dudaklarıma bir kuşun gagalaması gibi telaşlı bir öpücük kondurdu.
Şaşkınlığımdan ayıldığımda, Clara koşarak yukarı çıkıyordu.
Ben de eve döndüm.
Tanrım, gökyüzü o gün ne kadar maviydi!
…..
Bence bu, kalbin kendi kendisine karşı müdafasıdır.
Sevgilide kaybolmamak için nefret sebepleri arar, bulamazsa yaratır.
Kendi kendini aldattığını anlayınca da utanır ve ona daha çok bağlanır.
Kendi yalanlarını affetmeyen kalbin kendine verdiği ceza…