Mrs.Nobody

Mrs.Nobody
@Kara_Melekk
Güçlü kadınlara ihtiyacımız var .Dimdik durun ,çünkü bizler ağlarken bile ayaktayiz.. Gökyüzü benim hayalim ,doya doya bakmak benim mutluluk kaynağım
Hayırlı akşamlar.
Ben seni kötüleyemem. Çiçeklerle çevrili kelebeklerin olduğu yeşil bir patika vardı, yürüdüm derim. Çakıllar ayaklarımı acıttı, çalılar kesti kolumu bacağımı ama her güzel ormanda olur böyle şeyler derim. A. Karaçay
1000Kitap
Mrs.Nobody
Gerçek sevgi ve aşk kıyamaz ki sevdiğine , onu kötülemeye
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Mumla Söyleşi
Mumla söyleştin mi hiç? Söyleşebildin mi? Söyleş...~ İncelirsin; umulur ki letafet kazanırsın...
Ihlamur Düşleri isimli okura yanıt verildi
Mrs.Nobody
Anlayana tabi yoksa boş
Mumla Söyleşi
Mumla söyleştin mi hiç? Söyleşebildin mi? Söyleş...~ İncelirsin; umulur ki letafet kazanırsın...
Mrs.Nobody isimli okura yanıt verildi
Mrs.Nobody
👍👏👏