Daha çok birinci kişinin ağzından söylenen anlatılan, ana karakterimizin çocukluktan yetişkinliğine dayanan bu hikaye beni şahsen bir çok şeyi sorgulatmatmaya ve hayal etmeye itti, okurken hiç sıkılmadım , Roman okumayı seven kişilerin seveceğini düşünüyorum.