Rabia Işık Karabay

Rabia Işık Karabay
@Karabay_
Üniversite
Antalya
Gaziantep, 4 Temmuz
23 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
"Luis yirmi yaşında yaşamaktan vazgeçti, Gloria da yirmi dört yaşındayken bu dünyanın yaşamaya değmediğine karar verdi."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim" dedi: Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: "Seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda..."

Rabia Işık Karabay

, bir kitap okudu
10/10
·724 syf.·
14 günde okudu
·
2020 19. kitabı
Oğuz Atay
8.6/10 · 75bin okunma
"Galiba yalnız ben yoruldum. Ve bu yorgunluğumu yaşamak zorundayım."
Sayfa 592·Kitabı okudu
"Bütün hayatımızı yersiz çekingenliklerle mi geçireceğiz Olric ? Cesareti yalnız kafamızda mı yaşayacağız ?"