Biliyorum, onların işi doğumlarından ölümlerin kadar kendilerinden, ölümden, gerçeklerden kaçmak. Ve bu kacıştan, korkudan dolayı önlerine ne çıkarsa yok etmek..
O insanlar var ya onlar ölümlüdürler. Ölümlü olduklarını bilip, ölüm karşısında delirmişlerdir. Bu yüzden doğaya, kendi kendilerine, yıldızlara her şeye kinle bakarlar. Sevgileri tükenmiş. Sevmeyi unutmuşlar, yaşam sıcaklığını yitirmişlerdir.