Son derece akıcı yazılmış, sonrasını merak ettiren bir kitap. Fugui'nin yaptıklarına zaman zaman sinirlenseniz de sonunda onun için üzülmekten alamıyorsunuz kendinizi... Belki de hızlı bir gençliğin bedelini ödedi, kim bilir? Sonunda ailesinin değerini anladı; sevdi, sevildi, akıllandı ama ne çare...