Vareste

Vareste
@Karadelikk
Genel "ahlak" kuralları çerçevesinde istediğim şekilde yazıyorum. İstediğim gibi.
Bilebilirim ama öbür türlüsü daha rahat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İşte bu yüzden bazı kadınlar, Sınırlarını kendilerinin çizdiği, Gizli ve gizemli bir ülkede yaşarlar.
Alıntı
. İlerledikçe uzaklaşıyorsun
Söyleyecek ne çok şey var ve söylenmeyecek çok şey.
Artık uyanmamak için dua etmiyorum...