Vareste

Vareste
@Karadelikk
Genel "ahlak" kuralları çerçevesinde istediğim şekilde yazıyorum. İstediğim gibi.
"Hayatı öğrenmeye ailemizle başlıyoruz. O yüzden alakasız sandığımız her şey aslında aileye bağlanıyor."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki de bizler birbirimizin gerçeğini göremeyen ve aynı acıları paylaşan insanlarız.”
Sayfa 366
Doğrularımı, seçimlerimi hayatıma yansıtmak yaşamaktan başka bir şey değildir.
Sağlam hafızaların laneti unutmamaktır...
İşte anahtar kelime bu; hayatın özü, büyük sırrı; olmazsa olmazı: Unutmak. Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşamda olmazdı. İnsan unutmadan hayatını sürdüremez.
1000Kitap
Sustu. Konuşmak gereksizdi. Bundan sonra kimseye ondan söz etmeyecekti. Biliyordu; anlamazlardı.
Alıntı