Vareste

Vareste
@Karadelikk
Genel "ahlak" kuralları çerçevesinde istediğim şekilde yazıyorum. İstediğim gibi.
"Hayatı öğrenmeye ailemizle başlıyoruz. O yüzden alakasız sandığımız her şey aslında aileye bağlanıyor."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki de bizler birbirimizin gerçeğini göremeyen ve aynı acıları paylaşan insanlarız.”
Sayfa 366
Doğrularımı, seçimlerimi hayatıma yansıtmak yaşamaktan başka bir şey değildir.
Sağlam hafızaların laneti unutmamaktır...
İşte anahtar kelime bu; hayatın özü, büyük sırrı; olmazsa olmazı: Unutmak. Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşamda olmazdı. İnsan unutmadan hayatını sürdüremez.
1000Kitap
Sustu. Konuşmak gereksizdi. Bundan sonra kimseye ondan söz etmeyecekti. Biliyordu; anlamazlardı.
Alıntı