Vareste

Vareste
@Karadelikk
Genel "ahlak" kuralları çerçevesinde istediğim şekilde yazıyorum. İstediğim gibi.
Doğrularımı, seçimlerimi hayatıma yansıtmak yaşamaktan başka bir şey değildir.
Reklam
Olgular karşısında içine dalış yaptığım düşünce deryasında, hak verdiğim fikirlerin çoğunluğu kendi içinde çelişki içeriyor.
Hep bir sonraki adıma tutunuyoruz. Bazen köşeye çekilip kaldırım başında otursak da yine tutunacağımız, sonraki adımdır. O adımın bizi ne kadar yaklaştırdığı ise basit günlük hesaplamalar işte.