Vareste

Vareste
@Karadelikk
Genel "ahlak" kuralları çerçevesinde istediğim şekilde yazıyorum. İstediğim gibi.
Hep bir sonraki adıma tutunuyoruz. Bazen köşeye çekilip kaldırım başında otursak da yine tutunacağımız, sonraki adımdır. O adımın bizi ne kadar yaklaştırdığı ise basit günlük hesaplamalar işte.
Reklam