Okumak her insanın doğasında vardır aynı Aziz sancarı"ben matematiğimi kitap okuya okuya düzelttim" demesi gibi yani her şey kitap okumak ile düzelir hayat bile kitap okuyarak düzelir.
İnsan ne ile yaşar insan azınlıkları ile yaşar insan şımarıkları ile yaşar kötülükleri ile yaşar hep bir övgü bekler her şeyi sahiplenmek ister insan bu yüzden ya peygamber efendimiz sav "gelecek neslim için çok korkuyorum"demiş.
🌹🌹🌹Allah bütün ümmetimuhammedi velilerden, alimlerden eylesin ama kimseyi cahillerden kılmasın Allah hepimizi ıslah etsin inş 🌹🌹🌹
Aşkınıyam. . .
@Askiniyam
·
İnsanlar üç bölüktür; şöyleki:
a) Veliler..
Bunların içleri, dışlarından daha güzeldir.
b) Âlimler..
Bunların içleri ve dışları birdir.
c) Câhiller..
Bunların da, dışları içlerinden daha iyidir. Bunlar, insaf etmezler, başkalarından insaf isterler.