Seda Karagöz

Seda Karagöz
@Karagozseda
𐱅𐰇𐰼𐰰
İstanbul
İstanbul, 3 Aralık
16 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İyiki
Puan vermedi·176 syf.··
2022 4. kitabı
Öncelikle Gönül Demir'e teşekkür ederim. Gönül hanım ile cafe de rastlantı neticesinde tanışmıştık, hoş deneyimi ile bize nokta atışı niteliğinde birkaç cümle söylemişti ki hala bu konuyu ara ara tekrarlarız arkadaşım ile. Eve geldiğimde kitabının kütüphanemde bulunduğunu fark ettim ama okumaya başlamam biraz zaman aldı. Okurken kitabın içinde kayboldum resmen. Bazı satırlarında kendimi gördüm. Kesinlikle herkesin kütüphanesinde olması gereken bir kitap. Çok teşekkür ederim tekrar satırlarında kalbime dokunduğun için.
Edebiyat
Kötü KadınGönül Demir · Az Kitap Yayınları · 201984 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Seda Karagöz

, bir kitabı okumaya başladı
Nurgül Çelebi
6.5/10 · 46 okunma
“Bu arada insanın evden çıkarken kimseye görüşürüz diyememesi kadar kötü bir his yok. Pardon bir de insanın eve girince kimseye merhaba ya da selam diyememesi var.”
Sayfa 73 - AZ kitap·Kitabı okudu

Seda Karagöz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.··
2022 4. kitabı
Gönül Demir
8.7/10 · 84 okunma

Seda Karagöz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·372 syf.·
2022 3. kitabı
İclal Aydın
8.3/10 · 11,1bin okunma