karahan3

karahan3
@Karahan3
İki “S” sadece Saygı ve Sevgi
“Hiç bütün dünyaya karşı gelmek istediğin ama gücünü yettiremeyeceğini bildiğin oldu mu?”
Sayfa 90
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Suçluluk pis bir duygu, girersen gömülürsün. İnsan kendine öyle abanmamalı.
Sayfa 74
İlişkiler
‘’Bekleyince gelmiyor ben kendim gideceğim ‘’
‘’Nişanlısı askere giderken,”bekle beni demiş”. Beklemiş günler geçmiş beklemiş, aylar geçmiş beklemiş, seneler geçmiş beklemiş. Nisanlısının ölüm haberi gelmiş Müzeyyen yine beklemiş.