Teslimiyet kolay iş değildi. Hem de her geçen gün kendine zarar verdiğini fısıldayan mantık mekanizmasının sesini yok sayacak kadar çaresizce teslim olmak...
... çünkü insan sahip olduğu şeyi yitirmez. Bir kez daha hatırlayalım her şeyi, kazıyalım buradaki her şeyi hafızamıza, sıkıca tutunalım hepsine bir kez daha. Belki de elimizde burada geçirdiğimiz zamana dair anılarımızdan başka bir şey kalmayacak.