📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Şiir tek kişilik bir zevktir,yalnızlığın sanatıdır...-
Şiirin düz yazıdan farkı şudur ,az kelimeyle çok şey söylemek..Özdemir Asaf kalbimin en ücra yerinde bir yer sahibiyken kelimeleri zihnimin kutsalıydı... Aşkımın ilk şiiri oydu sevdiğim insanın bana okuduğu şiirlerin bütünüydü O ... Şiirleri öyle özenle bestelemiş kii okumamak ruhuna dokunamamak insana çok şey kaybettirir..Benim için bir şiir okumak bir insanı tanımaktır.. Kalbini görmek ruhuna dokunmaktır..
Kitabi'nda anlaşır ve sade dil mevcut karmakarışıklıktan uzak huzur verici..
Şiir gecelerin sessiz çığlığı, yalnızlığın kusursuzca paylaşıldığı, kederlerin kelimelere yüklendiği yerdir.
Şimdi sizde bir şiir kitabı alın ve onu benliğinize katık edin...
Şimdiden iyi okumalar :)