Popüler olan kitaplardan genellikle uzak duruyorum. Ama bu kitabı iyi ki almışım. Ülkecek, hatta dünyaca bu zor zamanlarımızda bana hayata tutunmayı öğretti. Gerçekten çok umut dolu, meraklandıran, hayatınızı sorgulatan bir yapısı var. Bu kitabı okuduktan sonra “YAŞIYORUM” dedim.