📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Milyon kez ölmüşüm ben inanıp bekleyerek.
Odanın birinde tavandaki çatlaklara bakarak,
Telefon bekleyerek, bşr mektup, bir kapı çalışı, bir ses, bir nefes...
-Charles BUKOWSKİ
Pek az misafirliğe gitmek ve pek az misafir çağırmak istiyorum...
Bir sürü fesat ve dedikoducu insanlarla ahbaplık edip ne olacak sanki?
Biz birbirimize yeteriz değil mi?
-SABAHATTİN ALİ-