Aradan geçen bunca zamana ve önüme uzatılan onlarca sonuca rağmen, başıma gelen şeyin bu kadar kötü olabileceğini bir türlü kabul edemediğim için başkalarına karşı ketum davranmayı tercih ediyorum. Bir yardımları dokunamayacaksa bilmelerinin ne manası var ?