Kanadımız yandı diye ateşe uçmaktan vazgeçmedik. Ateş, belki sadece kendine sevdalıydı ama ölmek pahasına uçtuk ateşe. Öldük ama değdi. Ateş bilmedi belki ama biz piştik ya aşkı tattık ya... Değerdi. Ateşin hükmü öldürene kadar sürer, aşkın hükmünün sonu yoktur.
Yaktı diye ateş galip değildir, yandı diye aşk galip gelmiştir.
#iyigeceler
Ayşe Mızrak