📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne olur yani gelincikler dolaşsa damlarında şehrin
Ve gelmiş olsalar buraya, hayvan yemi yüklü bir kamyonun sırtında
Sadece böyle şeyler olsa
Ve gazeteler yazsa:
"Üç çiçek açtı karayolunda
Arabalar feragat etti yoldaki ilk şeritten
On iki kişi birbirini sevdi dün
Sayılamadı sayıları bugün
Sur içinde ele ele dolaşan yüz yirmi sekiz kişiydi
Mısır Çarşısı'ndaki böreklik peynir sırası, tam da şimdi bitti"
Ne olur yani bir çiçeğin, açarken çıkardığı gürültüyü anlatsan
Uyandığın gündüzlerin hafifliğiyle uçuşan, evinin buldan perdelerini
Kızaran ekmeğin demlenmiş çaya karışan geleneğini
Odalardan gelen bir anne sesini
Üflemeye hazırladığın mumlar için mutfakta pasta kesişini
Göz kapaklarında izi kalmış şarkının iç ürpertisini
Kahkahayla gülerken tanıştırıldığın adamın ismini tam anlamayışını
Ve ona her gün yeni isimler uyduruşunu...
Uyuyuşunu...
Yüzünde dehşeti taşıyanları değil, bir hikaye yaşayanları
Bir adalar vapurunda sizinle tesadüfen karşılaşmayı da hayal ediyorum
Konuşmadan, yan yana, martılarla beraber uçup
Ayrı ayrı inmeyş
Şirket-i Hayriye vapurundan
Ve dönüşünde aynı seferde buluşabilmeyi
Tek seferde
İçimdeki koca boşlukla
Evimdeki berjerin kucağına küçülmüşken
Öyle bir şey söyleyin ki bana
Uyuyakalayım oracıkta
Huzurla