Dayanağı olmadan yaşamayı kabullenince, Dayanağı olmadan çalışmayı ve yaratmayı da razı olunabilir mi, bu Özgürlüklere hangisi yol götür insanı, bunu bilmek istiyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir gün bana "Yaşamak öylesine güç ki!" Demişlerdi. Söylenişi de aklımda. Bir başka kez de biri "En kötü yanlış acı çektirtmektir," diye mırıldanmıştı. Her şey bitti mi yaşam susuzluğu sönmüştür. Bu mudur Mutluluk dedikleri? Bu anılar boyunca ilerlerken her şeye aynı sessiz giysiyi giydiririz, ölüm de renkleri soluk bir tuval gibi görünür. Kendi kendimize döneriz. Sıkıntımızı duyarız, böyle daha çok hoşlanırız kendimizden. Evet, mutluluk belki de budur, acımalı mutsuzluk duygumuz'dur.