Kauf

Kauf
@Kaufizm
Felsefe ve Sinema Hayata Karşı Tek Tutumum.
Dayanağı olmadan yaşamayı kabullenince, Dayanağı olmadan çalışmayı ve yaratmayı da razı olunabilir mi, bu Özgürlüklere hangisi yol götür insanı, bunu bilmek istiyorum.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bizi bazı varlıklara bağlayan şeye aşk dememiz kitapların ve söylencelerin kafamıza soktuğu ortak bir görüşe dayanmamızdandır ancak.
Kendini öldürmek, bir anlamda, melodramlarda olduğu gibi içindekini söylemektir. Yalnızca 'çabalamaya değmez' demektir. Çablamya Değmez.
Felsefesel intiharla ilgilenmiyorum ben kısaca intiharla ilgileniyorum.
Bir gün bana "Yaşamak öylesine güç ki!" Demişlerdi. Söylenişi de aklımda. Bir başka kez de biri "En kötü yanlış acı çektirtmektir," diye mırıldanmıştı. Her şey bitti mi yaşam susuzluğu sönmüştür. Bu mudur Mutluluk dedikleri? Bu anılar boyunca ilerlerken her şeye aynı sessiz giysiyi giydiririz, ölüm de renkleri soluk bir tuval gibi görünür. Kendi kendimize döneriz. Sıkıntımızı duyarız, böyle daha çok hoşlanırız kendimizden. Evet, mutluluk belki de budur, acımalı mutsuzluk duygumuz'dur.