kawa

kawa
@Kawa13
Gava herim ji vi waré çavén te ser welat bî....
3/10
·375 syf.··
2022 2. kitabı
Bu kitabı bir yıl evvel okudum.Bazı kitapları artık kelimelerle övmenin yetersiz kalacağı için yada klişe olacağı için inceleme gereği duymadığımdan bazılarını incelemeye bile değmediğini düşündüğüm için pek yorum yapan biri değilim.Bu kitaba gelecek olursam bir yıl boyunca yorum yapmamamın sebebi değmediğini düşündüğüm için.Kitap en çok okunanlar ve satanlarda ilk sıralarda olmayı bana göre kesinlikle hak etmiyor.Artık bütün kitap önerilerinde karşıma çıkınca içimi dökme gereği duydum.Yani yazar duygusallığı gözümüze sokacak kadar abartmış ama okurken hissetmeyerek yazdığı için karakterlerin duygularını, hislerini hiç anlatmadan olaylar yüzeysel bir sekilde akıyor.Bu kitabın bu kadar patlamasının sebebinin acı çekmemiş insanların duyguyu bilmediği için yazarın özellikle sırf kitabın tutması için abarttığı duygusallığa kapılmış olmasından kaynaklandığı düşünüyorum.Afganistandaki durumlar zaten malum acı ama yazar ve kitabı hiç beğenmediğimi söyleyebilirim.
Uçurtma AvcısıKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 2024192,4bin okunma
Reklam
2/10
·74 syf.··
2021 14. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 18 Mart 2021 22:19
Dönüşüm yazarın okuduğum ilk kitabı.Onun için yazar hakkında pek bişey söyleyemiyorum ama bu kitabında bütün sınırlarımı zorlamama rağmen yazarın bana ne anlatmak istediğini anlayamadım. Bunun için kitap hakkındaki incelemelere biraz göz attım.Bir okur yazarın toplum içinde bir insanın alışılmışlığın aksine aniden değiştimi nasıl dışlandığını belirtmek istediğini yazmış. Ama bunun bir hamam böceğine dönüşerek olmasımı gerekiyordu benim için biraz soru işareti. Eğer yazar bunu belirtiyorsa kitaptaki karakterin değişimini fiziksel olarak değil ruhsal olarak bıraksaydı beni daha tatmin ederdi harhalde.Dediğim gibi yazarın okuduğum ilk kitabı bunlar kendi düşüncelerim herkes anlayamaz denen Kafka'yı ilk deneyimde bende anlayamadım sanırım
DönüşümFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022268bin okunma