Ferhat kaya

Ferhat kaya
@Kaya_1
Bir ZAM'da şu insanlara gelse, kendilerini bu kadar UCUZ'a SATMASALAR...
İnsanın gâvuru ,Müslümanı olmuyor arkadaş.İnsanın insanı oluyor !
Ferhat kaya
Çok doğru