" Zehirlediler insanları. Başkaldırdıklarında her şeyi darmadağın edecekler. İstedikleri çıplak bir dünya.. ve çıplaklaştıracaklar onu, baştan başa yolacaklar dünyayı."
" Biliyor musunuz? İnsanlığı çok büyük acılar bekliyor. Daha çok kanını emecekler insanların..ama bütün bunlar, bütün acılar, akıtılan kanlar.. göğsümde, beynimde olanlar karşısında öylesine önemsiz, değersiz kalacak ki. Işık bakımından bir yıldızın olduğu kadar ben de zenginim.
Her şeye katlanabilirim, herşeyi sabırla karşılayabilirim..
Çünkü içimd hiç kimsenin, hiçbirşeyin yok edemeyeceği öylesine bir sevinç var.
Bu sevinçte güç var. "
Kendini önemseyeceksin! Sen kendini sevmezsen, sen kendini önemsemezsen, sen kendine saygı duymazsan, sen kendine verdiğin sözü tutmazsan diğer insanlar senin için bunu niye yapsın ki?