Mey

Mey
@Kayip_Mey
Artık odasındaki hayaletlerden korkmayan birisi.
"Ve çocuklar ikiye ayrıldı: masallarla uyuyanlar ve kabuslarla uyuyanlar "
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tanrının verdiği canı kul alırmış.. .youtu.be/fqlsy7atnT8
''Kuyuya düşen çocuk niçin ölmesin ? ''
İbrahim Paşalı der ki: "Anadolu çocuklarının çoğu, Akdeniz kıyılarına inmeden, Mona Roza gibi küçük bir ırmakta boğuldular.."
Aynı denizde, aynı çevre koşullarında yaşayan köpek balıklarının kötü, yunusların iyi olmasını neyle açıklayabilirdik? Aslında köpek balığı neye göre kötü, yunus nereye göre iyiydi? Belki de iyilik ve kötülük diye bir şey yoktu.