"... Ve günün birinde, yıldız, delicesine sevdiği gökyüzü uğruna bütün enerjisini harcayarak ölmüş; fakat gökyüzüne adadığı bir ömür için asla pişman olmamış. Aşkla geçen bir ömür, asla boş geçmiş sayılmazmış.
Derler ki, ne zaman gökyüzünde bir yıldız kaysa, gökyüzüne aşık yıldız bir anlığına parlar ve kayan yıldızı izleyen kişinin gönlünü aydınlatırmış."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Erkekler ağlar mı?"
"Ağlar"
"Ne zaman ?"
"Kaybettiklerinde"
"Peki sen hiç ağladın mı?"
"Evet"
"Ne zaman ?"
"Seni kaybettiğimi sandığımda"
Şaşırdım. Karşımda sanki onu hiçbir şey yıkamazmış gibi duran adam ağlamıştı