"Oy kullanmak gibi önemli bir fiilin ciddiyet, ağırbaşlılık ve konsantrasyon gerektirdiğini,sorumluluk sahibi her seçmenin de bu şekilde davranması gerektiğini düşünüyor musunuz,yoksa sizce demokrasi gülme arzusu mu uyandırıyor, belki de ağlama isteği yarattığını düşünüyorsunuz, hangisi sizce gülmek mi ağlamak m?"