Zeliha

Zeliha
@Kayipejderha
İnanma düşün Hiçbir ideolojinin kölesi değilm Felsefe,şiir,düşünce En büyük buhranımız hayatlarımız. ~Hiçbir yazgı kolay katlanılır değildir~ Öfkeyi değil,sevgiyi öğretin,sevgi;saf ruhlarla buluşmaktır,sevgi özdür.
Öğrenci
Devam..
iki arada bir derede
21 Mayıs 2005
109 okur puanı
Mayıs 2024 tarihinde katıldı
"Yalnızca dış kabuğu kaldırıp içindeki çekirdeğe yakından dikkatlice,ve önyargısız,bakacak olursanız,karşılaşmayı hiçbir zaman beklemediğiniz şeyler görürsünüz.Filozoflarımızın,bilgelerimizin halkın bağrından kopup gelen bu sade insanlara öğretecek pek fazla bir şeyi yoktur. Gerçekten de,ben bunun tersini savunuyorum: Asıl onlardan bir şeyler öğrenmesi gereken bilgelerdir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aa bizim meclis bu.
"kurallar böyle emrediyor onları uygulamak da bizim görevimiz,derler ve kendilerinden mantıklı,ılımlı ve ölçülü davranmaları istendiğinde de oldukça şaşırmış görünürler."
Sayfa 236·Kitabı okudu
İyi geceler
"Sonunda bitiverdi.Yarın başka bir gün olacak.. yeniden çalışmaya başlayacağız."
Sayfa 234·Kitabı okudu
+1 bir şeylerle uğraşmak he zaman iyi iyidir.
"Çalışmanın yaşamımı kurtardığını ve aynı zamanda da hem beden hem de ruh sağlığımı koruduğunu hissettim."
Sayfa 155·Kitabı okudu
Şu telagramı izlemeyin izlettirmeyin ya ruhunuzu bozuyorsunuz .Gerçekten sürekli aklınız doldurmayın.hayatımada hiç kullanmadım ve bir eksiklik onlarda görmüyorum.İnsankar beni çok şaşırtyor nerde kötü bir video varsa sansürsüz halini istiyorlar yorumlarda orda burada.Yani amaç ne gerçekten izleyince ne oluyor sadece ruhunuz kirleniyor ve her pis şeye alışıyorsunuz normal geliyor size bence telagramı ve tik tok saçmalıkları olmamalı artık her şey normalleşiyor ya her şey sadece 1 dakikalık video olmuş.Çok acı bir durum.İzlemeyin ya giden başka bir şey yapın ailenizle arkadaşınızla vakit geçirin tek başınıza vakit geçirin onuda anlamıyorum ya insanlar tek başına vakit geçirmeyi bilmiyor kötü olarak karşılıyor .Yani kısaca kalbinzi öyle şeylere doldurmayın gerçekten bir zaman sonra duygular köreliyor her şey normalleşiyor....