Elbet birgün yolu bulur umutlar
Gülün,gülümseyin size dokunan hayatlar yeşersin,
yük değil umut olun sevdiklerinize,
Elbet desinler iyi taraflarıda vardır dünyanın.
🍀🌼🍀
🌙~İyi geceler ~🌙
"Hayat kısa anlaşılmak uzundu
Yaşam ikisnin arasında boğuluyordu
Ve yaprak suya düştüğünü hissetmiyordu artık.". 🍂🍂
~Dertlikaval~
Eylülde geldi ve geçer,bir devrandır bu.